law

law

  • ۰
  • ۰

برندسازی یا همان نام تجاری شخصی، مزیتی است که در زمانی که شما می‎خواهید کسب و کار خود را ارتقا ببخشید، به کمک شما می‎آید. در جهان امروز که شبکه‎های اجتماعی غوغا می‎کنند؛ داشتن نام تجاری مناسب بسیار موثر و خوب است.برند

ساخت یک نام تجاری منحصربه‎فرد و همچنین مرتبط با کارتان می‎تواند شما را با مخاطبان‎تان به خوبی ارتباط دهد و از آن در دنیای مجازی  استفاده کنید.

یک نام تجاری شناخته شده باعث می‎شود کسب و کار شما را موفق‎تر باشد و به رسمیت شناخته شود.

به گزارش مجله دلتا، یک نام تجاری مناسب به شما کمک می‎کند تا در بازار رقابت در ذهن مخاطبان ماندگار بمانید و نخستین گام شما برای اعلام خود به جهانیان در میدان رقابت با سایر رقیبان است.

برند چیست؟

برند یعنی یک نام، عبارت، نشانه یا علامت یا ترکیبی از این‎هااست که هدف آن متمایز کردن یک کالا یا خدمات از سایر کالاها و خدمات یک فروشنده یا برای نشان دادن تفاوت میان کالا و خدمات فروشنده‎ای با کالا و خدمات سایر فروشندگان استفاده شده و به ثبت می‎رسد.

برندسازی واژه‎ای است که در رونق و گسترش تجارت و کسب و کارتان بسیار مهم و وجه تمایز شما با دیگر رقبای موجود در بازار تجارت است.

شما با استفاده از یک ایده و یک جمله به راحتی برندسازی می‌کنید.

می‎توان گفت که برندسازی مهم‎ترین بخش یک سازمان است که تمام اجزای یک شرکت روی آن متمرکز می‌شود.

مزایای برندسازی:

برندسازی یکی از ارزشمندترین چیزهایی است که صاحب یک کسب‌ و‌ کار می‌تواند داشته باشد.

نام تجاری می‎تواند شما را نسبت به رقبا متمایز کرده و تصویر شرکت شما را تقویت سازد.

برند، یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کننده خدمات یا محصولی خاص است که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد؛ این ویژگی برند از مهم‎ترین مزایای برند سازی است.

زمانی که شما نام کالا یا محصول یا شرکت و حتی نام تجاری خود را در اداره ثبت علائم تجاری به ثبت می‌رسانید، علاوه بر این‎که معرف شمااست، منحصراً در اختیار شما قرار دارد و کسی حق کپی‎برداری از نام و محصول شما را نخواهد داشت.

برند

با انواع برند آشنا شوید:

برند شرکتی:

از معتبرترین انواع برندها، شرکتی یا همان سازمانی است. این نوع برند به نام شخص خاصی نیست و صرفاً به نام شرکت به ثبت می‌رسد.

زمانی که شرکتی محصولی تولید می‌کند یا خدمات یا کالایی ارائه می‌دهد، به راحتی می‌تواند از این برند شرکتی برای محصولات خود استفاده کند.

مالکیت برند شرکتی به نام فرد یا شخص خاصی نیست و صرفاً به نام شرکت به ثبت می‌رسد.

برند شخصی:

در حقیقت نام و شخصیت شخص به‎عنوان خود برند مطرح می‎شود و الزامی به داشتن شرکت برای شخص نیست و شخص می‌تواند برند را به نام خودش در اداره ثبت علائم تجاری به ثبت برساند. در برند شخصی می‌توان مالکیت برند را به نام افراد مختلف ثبت کرد.

همچنین بخوانید:

نحوه دریافت خسارت ناشی از تصادفات رانندگی 

دیه به نرخ روز 

با شرکت های تجاری آشنا شوید 

مستاجران بخوانند، صاحبخانه ها بدانند! 

اگر دسته چک خود را گم کردیم، چه کنیم؟ 

  • ۹۸/۰۴/۲۵
  • elham maraghi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی